poniedziałek, 26 marca 2012

Biały feat Magda


Siemanko! ;P 
Ostatnio była taka dłuższa przerwa i z całego serca przepraszam, ale zawalenie jest totalne. Dzisiaj próba, a jutro już bierzmowanie! Jeśli mam być szczera to muszę powiedzieć, że stresik już jest. Mam nadzieję, że nie zająknę się podczas czytania modlitwy, także proszę, TRZYMAJCIE KCIUKI! ;) 
Oglądał ktoś wczoraj MUST BE THE MUSIC? Mimo, że nie przepadam za rapem to zdecydowanie „WALCZĘ DO KOŃCA” Sebastiana Białka chwyciło za serce każdego. Ja osobiście wylałam strumień łez co ostatnio często mi się zdarza. 

Ogólnie muszę się przyznać, że wyszłam z wprawy pisania postów, ale od dzisiaj postaram się chociaż raz na tydzień coś do Was napisać. ;) 
-Karolina. :*

6 komentarzy:

  1. jak masz dobrze, ja bierzmowanie mam w dzień po egzaminach :)
    a piosenka,świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą piosenkę. Dobre przesłanie.
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. no mam nadzieje, ze wszystko poszło po Twojej myśli ;)
    Pozdrawiam!!! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też troszeczkę stresowałam się przed bierzmowaniem, ale jak się okazało całkiem niepotrzebnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dopiero za dwa lata będę mieć bierzmowanie :(
    savannah

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię piosenkę.
    Zapraszam. ;) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń